Klan Aburame
Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie. Członkowie tego klanu żyją w zgodzie z owadami. Owady te żyją wewnątrz przedstawicieli tego klanu i zjadają ich czakrę. W zamian za to są im posłuszne i w każdym momencie gotowe do walki. Przedstawiciele tego klanu znają język owadów i potrafią się z nimi porozumieć. Każdy nowo narodzony członek klanu jest składany w ofierze jakiemuś gatunkowi owadów, z którym później będzie współpracował.
Ilość robaków, które członkowie klanu mogą używać bezpośrednio ze swojego ciała (bez żadnych kosztów):
Gennin - 5
Chuunin - 10
Jounin - 25
Special-Jounin - 50
Sage - 100
Specjalnością tego klanu jest Fuuton, a jego członkowie mogą łączyć owady z wietrznymi jutsu sprawiając, że stają się one niebezpieczniejsze.
Jutsu klanowe
Mushi Yose no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Jutsu polega na przyzwaniu okolicznych owadów w celu wykorzystania ich w walce. Może też podrzucić wrogowi samicę owada, którą bez trudu wyczuje samiec. Maksymalna ilość przyzwanych owadów jest równa ilości owadów z własnego ciała, jakich możemy używać (patrz powyżej). Ta technika nie pozwala owadom na ataki fizyczne ani wysysanie chakry.
Kikaichuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 10 x każdy użyty owad
Opis: Ta technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kontrolowanymi owadami, które mogą zadawać obrażenia fizyczne, jak i pochłaniać chakrę przeciwnika z szybkością pięciu punktów chakry na rundę przez każdego z owadów, któremu uda się zaatakować.
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 15 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klona z robaków, który może w dowolnej chwili z powrotem zamienić się w owady. Ponadto klon rozpada się także przy trafieniu.
Mushi Kabe no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Użytkownik tworzy wokół siebie ochronną kulę z owadów, chroniącą jego i ewentualnie jego towarzyszy przed atakami z zewnątrz.
Offline